”https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-may-23-2019/348228”
https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-may-23-2019/348228
待望のフルリプレイ実装。ヒーロー調整はバティスト、Dva、マクリー、オリーサ、シンメトラ、トールビヨン。あとはアサルトマップにも変更。
パッチノートから一部のみ記載。詳細はリンク先で確認してください。
HERO UPDATES
Baptiste
- Biotic Launcher
- Increased heal ammo from 10 to 12.
(マガジンが10発から12発に増加)
- Increased heal ammo from 10 to 12.
- Amplification Matrix
- Ultimate duration increased from 8 seconds to 10 seconds.
(マトリックスの持続時間が8秒から10秒に増加)
- Ultimate duration increased from 8 seconds to 10 seconds.
D.Va
- Defense Matrix
- Reduced length of Defense Matrix from 15 meters to 10 meters.
(DMの距離が15㍍から10㍍に減少)
- Reduced length of Defense Matrix from 15 meters to 10 meters.
McCree
- Peacekeeper
- Primary fire recovery reduced from 0.5 seconds to 0.4 seconds.
(プライマリの次の発射までの時間が0.5秒から0.4秒に減少)
- Primary fire recovery reduced from 0.5 seconds to 0.4 seconds.
Orisa
- Protective Barrier
- Barrier can be deployed without interrupting reload.
(リロードを中断せずにバリアを展開可能に)
- Barrier can be deployed without interrupting reload.
Symmetra
- Teleporter
- Teleporter interact range increased from 1 meter to 1.5 meters.
(テレポーターに入れる距離が1㍍から1.5㍍に増加)
- Teleporter interact range increased from 1 meter to 1.5 meters.
Torbjörn
- Rivet Gun
- Secondary Fire damage per pellet reduced from 12.5 to 10.5 (105 dmg total per shot).
(ショットガンのペレット1個あたりのダメージが12.5から10.5に減少。1ショットあたりトータルで105ダメージに。[訂正]105ダメージ減ではありません)
- Secondary Fire damage per pellet reduced from 12.5 to 10.5 (105 dmg total per shot).
GAME MODE UPDATES
Assault
- Time awarded for capturing Point A on all Assault maps has been reduced from 4 minutes to 3 minutes.
(ポイントAを奪取した時の追加時間が4分から3分に減少) - Upon losing Point A, any defenders that are dead, or that die shortly thereafter, will have a maximum respawn of 3.5 seconds.
(ポイントAを失った時に死んでいた、またはその直後に死んだ守備側のプレイヤーのリスポーン時間が最大3.5秒になる)
長くなりがちなアサルトの試合時間を減らし、一時的にリスポーンタイマーを減らすことで、ポイントAを死守しようとすることによりチームがバラける問題を改善するための措置。
BUG FIXES
Heroes
Torbjörn
- Fixed a bug where Torbjörn’s turret was sometimes able to shoot through walls.
(タレットが一部の壁を貫通することがあるバグを修正)