[追記] Overwatch PTR Patch Notes – September 24, 2019

Overwatch PTR – Patch Notes

※一部バグのみ追記しました。間違い等があれば後ほど訂正します。

HERO UPDATES

D.Va

Defense Matrix

  • Regeneration rate increased from 12.5% to 16% per second
    (リソース回復率が1秒あたり12.5%から16%に増加)
  • Delay before regeneration begins lowered from 1 second to 0.75 seconds
    (リソースが回復しだすまでの遅延が1秒から0.75秒に短縮)

Orisa

Protective Barrier

  • Cooldown increased from 9 to 10 seconds
    (クールダウンが9秒から10秒に増加)

Roadhog

Scrap Gun

  • Ammunition increased from 5 to 6.
    (弾薬が5から6に増加)

Sigma

Kinetic Grasp

  • No longer blocks Chain Hook and Whip Shot
    (チェーンフックとウィップショットがブロック不可能に)

Gravitic Flux

  • High gravity effect duration reduced from 1.2 to 0.9 seconds
    (叩きつけ後のスロー効果(移動妨害)?1が1.2秒から0.9秒に減少)

Experimental Barrier

  • Regeneration rate reduced from 175 to 150 per second
    (シールド回復率が1秒あたり175から150に減少)
  • Now has a 1 second cooldown after recalling the barrier
    (バリア収納後1秒間のクールダウンが発生)
  • Initial 0.2 second cast time removed
    (展開時の0.2秒のキャストタイムが廃止)

Winston

Barrier Projector

  • Duration increased from 6 to 9 seconds
    (持続時間が6秒から9秒に増加)
  • Health increased from 600 to 700
    (バリアのHPが600から700に増加)

Baptiste

Immortality Field

  • Health decreased from 250 to 200
    (ディスクのヘルスが250から200に減少)

Lucio

Crossfade

  • Speed boost’s effect increased from 20% to 25%
    (クロスフェードのスピードブースト効果が20%から25%に増加)

Amp It Up

  • Speed boost’s amplification increased from 50% to 60%
    (アンプのスピードブースト効果が50%から60%に増加)

Wall Ride

  • Speed buff reduced from 40% to 30%
    (スピード上昇が40%から30%に減少)

Mercy

Valkyrie

  • The extra beams created by Valkyrie now ignore enemy barriers
    (回復/バフの連鎖ビームが敵のバリアを貫通するようになった)

Moira

Biotic Grasp

  • Self-healing reduced from 30 to 20 health per second
    (攻撃で得られる自己回復が1秒あたり30から20に減少)

Doomfist

Rocket Punch

  • Time to reach max charge increased from 1 to 1.4 seconds
    (最大チャージになるまでの時間が1秒から1.4秒に増加)

The Best Defense…

  • Shield health gained per hit reduced from 35 to 30
    (シールド増加量が1ヒットあたり35から30に減少)

Sombra

Translocator

  • Cooldown increased from 4 to 6 seconds
    (クールダウンが4秒から6秒に増加)
  • Cooldown now begins immediately upon deploying the beacon or if it is killed by an enemy
    (クールダウンがビーコン設置後すぐに、または敵に破壊されてからすぐに開始)

Symmetra

Photon Barrier

  • Duration reduced from 15 to 12 seconds
    (持続時間が15秒から12秒に減少)
  • Health reduced from 5000 to 4000
    (バリアのヘルスが5000から4000に減少)

Sentry Turret

  • Damage per second reduced from 50 to 40
    (タレットのDPSが50から40に減少)

Photon Projector

  • Players impacted by the primary fire beam should now hear a louder impact sound
    (攻撃を受けた側はビームがヒットした際の効果音が大きくなり聞き取りやすくなった)

Tracer

Pulse Pistols

  • Damage falloff now starts at 13 meters, up from 10 meters
    (距離減衰の発生距離が10メートルから13メートルに増加)

[追記]

BUG FIXES

Heroes

Brigitte

  • Fixed a bug with Brigitte’s Rally checking line of sight from her feet instead of from her head
    (ラリーの効果を判定する際の斜線チェックが頭ではなく足元になっていたバグを修正※段差などでラリーが付与できなかった問題が修正)

Doomfist

  • Fixed a bug that allowed Doomfist to use Meteor Strike before taking impact damage from Sigma’s Gravitic Flux
    (メテオストライクを発動させることでシグマのUltの叩きつけダメージを回避することができたバグを修正)

Deadlock
「Deadlock」の記事一覧です。

脚注:

  1. Those affected by the slam experience high gravity and are massively slowed for 1.2 seconds.
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