Overwatch PTR Patch Notes – February 26, 2020
GENERAL UPDATES
New Feature: Share Replays
リプレイのシェア機能が実装。リプレイは6桁のコードを介して共有可能。このコードは次回パッチまで有効。
- 次回パッチまで10個のリプレイをピン留め可能で古いリプレイも流れずに保存できる。ピンを解除すれば別のリプレイ用のスペースも確保可能。
- インポートした最近のリプレイ10個はコードの再入力なしでリプレイ可能。
- リプレイのエントリ時にメモなどを記述することが可能。
HERO UPDATES
D.Va
Boosters
- Cooldown increased from 3 to 4 seconds
(ブースターのCDが3秒から4秒に増加)
Mei
Ice Wall
- Cooldown increased from 10 to 13 seconds
(アイスウォールのCDが10秒から13秒に増加) - Player collision now allows large heroes to fit through 1 pillar gaps
(サイズの大きいヒーローもウォールの氷柱1本分の隙間を通り抜け可能に)
Sigma
Gravitic Flux
- Ultimate cost reduced 10%
(Ultのコストが10%減少)訂正:☓増加→○減少
Soldier: 76
Helix Rockets
- Cooldown reduced from 8 to 6 seconds
(ヘリックスロケットのCDが8秒から6秒に減少)
追記:
BUG FIXES
Heroes
Ana
- Fixed a bug that allowed Ana to use her sleep dart on D.Va bombs, Torbjörn’s turret, and Symmetra turrets
(スリープダーツで自爆やタレットを眠らせることができたバグを修正)
Mei
- Fixed a bug with stacked freezes not applying properly
(フリーズを重ねがけしても効果が正しく適用されなかったバグを修正)
追記2:
General Updates
- The initial Assemble Heroes timer for games using the Assault, Hybrid, Control, and Payload game modes has been further reduced from 35 to 30 seconds
(マッチ開始前のヒーローアセンブルがさらに35秒から30秒に短縮) - In the Assault, Payload, and Hybrid game modes for Competitive Play, when both teams complete a round of offense and have more than 2 minutes of time bank then each team’s time bank is equally reduced until one of the teams has a 2 minutes remaining
(ランクマッチではアサルト、ペイロード、ハイブリッドで両チームが残り時間2分以上で攻撃を終えた場合、どちらかのチームのタイムバンクが2分になるまで双方の持ちタイムが減らされる)- Example: If Team A completes a round of offense on Volskaya with 4:37 remaining in their time bank, and Team B completes their round on offense with 2:50 remaining, then 50 seconds is removed from each team’s timebank. This leaves the teams tied 2-2 and Team A with 3:47 remaining and Team B with 2:00 remaining
(例:アサルトでAチームが残り4:37秒で終了、Bチームが残り2:50秒で終了した場合、双方のタイムバンクから50秒が引かれ、延長ラウンドの残り時間はAが3:47、Bが2:00となる)
- Example: If Team A completes a round of offense on Volskaya with 4:37 remaining in their time bank, and Team B completes their round on offense with 2:50 remaining, then 50 seconds is removed from each team’s timebank. This leaves the teams tied 2-2 and Team A with 3:47 remaining and Team B with 2:00 remaining
Deadlock
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