Overwatch Retail Patch Notes – April 6, 2020
先週のエクスペリメンタルカードの調整内容がそのまま正式採用。異例の月曜パッチながら噂されたエコー配信はなし。
追記:
パッチバージョンは1.46のまま(1.46.1.0.67071)。
HERO UPDATES
Ashe
The Viper
- Magazine size increased from 12 to 15
(弾薬が12から15に増加) - Shots no longer queue up the next shot if pressed slightly before recovery has finished
(ショットのリカバリが終わる少し前にキーを押しても次の射出にディレイが生じなくなる) - Unscoped shots to reach maximum spread increased from 4 to 6
(腰だめ撃ちの拡散率が最大に達するまでのショット数が4から6に増加) - Unscoped shots can now be fired much more quickly after firing a scoped shot
(ADS撃ち後の腰だめ撃ちがより早く撃てるようになった) - You can now start reloading much more quickly after firing a scoped shot
(ADS撃ち後のリロード開始がこれまでより早くなった)
Genji
Shuriken (Secondary Fire)
- Recovery lowered from 0.75 to 0.65 seconds
(硬直時間が0.75から0.65秒に減少)
Mei
Endothermic Blaster (Primary Fire)
- Maximum ammo reduced from 200 to 120
(弾薬のサイズが200から120に減少)
Endothermic Blaster (Secondary Fire)
- Ammo cost reduced from 20 to 10
(弾薬消費が20から10に減少)
※セカンダリはマガジンあたり撃てる数が10から12に増加
Pharah
Rocket Launcher
- Explosion damage increased from 65 to 80
(爆発ダメージが65から80に増加) - Impact damage decreased from 55 to 40
(直撃ダメージが55から40に減少)
Reinhardt
General
- Steadfast passive knockback resistance reduced from 50% to 30%
(パッシブのノックバック耐性が50%から30%に減少)
BUG FIXES
Heroes
Ashe
- Fixed a bug that caused Ashe’s weapon to appear incorrectly in the Kill Feed
(アッシュのキルフィードに不適切なアイコンが表示されていたバグを修正)
Deadlock
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