本日の動画(7/25)

[Stylosa] Quote from Jeff Kaplan on Experimental mode: “in hindsight, it wasn’t obvious or communicated… but if we did something crazy like the fade change, the cooldown would (obvious to us, but not to the public) be changed” from r/Competitiveoverwatch

Stylosaがジェフのコメントを引用したところによると、もしモイラの新フェードのようなクレイジーなアイデアを正式採用するのであれば、クールダウンは変更することになるだろうとのこと。

自分はちゃんと見てないけど、Naeriさんによると、ジェフが新フェードのクールダウンやその他の再調整があるだろうと話していた模様。


I used the Workshop to change how Moira’s Experimental fade cleanse works from r/Competitiveoverwatch

その新フェードをより現実的に改良したワークショップ。クレンズ効果の範囲は2㍍に縮小され、CC/デバフの除去のみでダメージを防ぐ効果はない。


The Infinite Bots glitch is back (patched on PTR). Introducing the Tower Meifense! from r/Overwatch

昔あったBotの無限増殖バグをPTRで再現したワークショップ。ただし、このWS自体もバグを利用したものらしい(コード:T50EZ)。


Mano’s fancy ball tech from r/Competitiveoverwatch

本日のチャージ戦のクリップからManoボールの好プレー。ロールで相手を撹乱すると行灯を踏み台にしたバウンスジャンプからパイルドライバーで高台に到達。


Why deflect bullets when you can dodge them? from r/Overwatch

反射がなくても旋風エモートでなんとかするゲンジ。これでウィドウの弾避けてるゲンジのクリップもたまに見る。


stalling the cart with my hook sends me thru the map from r/Overwatch

ペイロードで回転中に壁を突き抜けてしまうボールのグリッチ。

”https://www.dexerto.com/overwatch/wild-overwatch-glitch-sends-wrecking-ball-flying-through-the-map-1396898”
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