本日、現地4月15日付けのエクスペリメンタルパッチが公開されました。
今回はバティスト、Dva、エコー、モイラ、オリーサ、ラインハルト、ロードホッグ、ソンブラが対象となっています。
実験内容には4月1日のエイプリルフールパッチの調整をアレンジしたものも含まれています。
直近2つのエクスペリメンタルカードとは異なり、今回は正式実装を想定したテストと思われます。日本語公式パッチノートが公開され次第差し替えます。
HERO UPDATES (ONLY IN EXPERIMENTAL)
Baptiste
Biotic Launcher (Secondary Fire)
- Healing projectile explosion reduced from 60 to 50 health
(回復グレネードの直撃以外の回復量が60から50に減少) - Healing projectile direct impact now restores an additional 20 health
(回復グレネードの直撃部分に20の回復量を追加)
Immortality Field
- Now protects teammates to a minimum health threshold of 10% maximum health, down from 20%
(最低保障ヘルス量が最大HPの20%から10%に減少)
D.Va
Call Mech
- Damage increased from 50 to 250
(メック召喚時の落下ダメージが50から250に増加)
Echo
Duplicate
- When Duplicate ends, Echo will return to the health value she had prior to activating the ability, or to 100 health, whichever is higher
(ULT終了時のヘルスがULT発動直前のHPか100HPのどちらか高い方となる)
Moira
Biotic Orb
- Cooldown reduced from 10 to 8 seconds
(オーブのクールダウンが10秒から8秒に減少)
Orisa
Halt!
- Cooldown reduced from 8 to 6 seconds
(ストップのクールダウンが8秒から6秒に減少)
Reinhardt
General
- Armor reduced from 250 to 200 (Health/armor total reduced from 550 to 500)
(アーマーが250から200に減少(トータルヘルスは550から500に減少))
Roadhog
Scrap Gun (Primary and Secondary Fire)
- Damage per projectile increased from 6 to 6.6
(プライマリ/セカンダリともにペレットあたりのダメージが6から6.6に増加)
Sombra
Stealth
- Fade time when entering or exiting Stealth reduced from 0.75 to 0.45 seconds
(ステルス実行/終了時のフェード時間2が0.75秒から0.45秒に減少) - Movement speed bonus increased from 50 to 60%
(移動速度ボーナスが+50%から+60%に増加)
Deadlock
「Deadlock」の記事一覧です。