[追記] OVERWATCH PTR PATCH NOTES – OCTOBER 23, 2018

未分類

OVERWATCH PTR PATCH NOTES – OCTOBER 23, 2018

”https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-october-23-2018/230684”

GENERAL UPDATES

Audio

  • An option to use Windows Spatial Audio is now available. This feature can be found in the Windows Start Menu under Control Panel > Hardware and Sound > Sound > Speaker Device > Spatial Sound
    (Window10から導入されたWindows Spatial Audio(立体音響)を使用するためのオプションが利用可能に。設定はWindowsのコントロールパネルから行う。これらの設定はゲーム内のサウンド設定よりも優先されるとのこと)

HERO UPDATES

General

  • Made jump height consistent across hero roster
    (ヒーロー全体でジャンプする高さが一律になるように変更)

Mercy

Valkyrie

  • Ultimate cost reduced 15%
    (Ultのコストが15%減少)
  • Healing per second increased from 50 to 60
    (Ult時のヒール回復量/秒が50から60に増加)

Reaper

Hellfire Shotguns

  • Spread randomization reduced by 50%
    (ショットガンの拡散が変化する率が50%分減少)

The Reaping

  • Life steal increased from 20% to 30% of damage dealt
    (ライフリーチ量が与ダメージの20%から30%に増加)

Roadhog

Chain Hook

  • Decreased the delay before pulling a hooked target from 0.5 seconds to 0.3 seconds
    (フックのターゲットを引き寄せるまでのディレイが0.5から0.3秒に減少)
  • Now greatly reduces the target’s momentum upon being hooked
    (フックしたターゲットの移動時の勢いや空中での慣性が大幅に減少)
  • Cooldown now begins immediately, instead of after the target has been pulled
    (フックのクールダウンはターゲットを引き寄せた後ではなく、使用後すぐにはじまる)

Scrap Gun

  • Spread pattern adjusted for both primary and secondary fire
    (プライマリとセカンダリ武器の拡散パターンを調節、中心よりになる模様)
  • Spread randomization reduced by 50%
    (スクラップガンの拡散が変化する率が50%分減少)

Whole Hog

  • Knockback maximum velocity increased by 25% (from 8 to 10 meters per second)
    (ノックバックの最大スピードが8㍍/秒から10㍍/秒に増加)
  • Horizontal recoil decreased slightly
    (水平方向のリコイルがわずかに減少)

ショートレンジでUltがヒットしたターゲットが必要以上に吹き飛ぶバグも修正されているとのこと。また、武器の拡散パターンは中心よりになり、フックの調整によりターゲットが移動して障害物に隠れてフックが外れるようなケースも減るだろうとのこと。

Symmetra

Photon Projector

  • Primary fire beam charges up 20% faster
    (プライマリビームの出力をチャージアップさせる速度が20%上昇)

[追記]

BUG FIXES

Orisa

  • Fixed bug that prevented Orisa’s Fortify from canceling Doomfist’s Rising Uppercut air control effects
    (ドゥームフィストのアッパーカットによる浮き上がりをフォーティファイで防ぐことができないバグを修正)

Symmetra

  • Fixed a bug that prevented Symmetra to charge up her primary weapon on enemy ice walls
    (メイのアイスウォールに当てたプライマリ武器がチャージアップできないバグを修正)
Deadlock
「Deadlock」の記事一覧です。
未分類
d3watchをフォローする
d3watch.gg
タイトルとURLをコピーしました