[UPCOMING HOTFIXES]
There are no upcoming hotfixes at this time.
[LIVE HOTFIXES]
General
- Bandit Shrines now appear less frequently (8/27)(Bandit Shrinesの出現頻度を減らしました。)
- Fixed an issue with Area Damage where it was not properly benefiting from damage modifiers (8/27)(Area Damageにダメージボーナスが正しく適用されない問題を修正しました。)
- Fixed an issue where having both the “Strangers in Need” and “Wortham Survivors” bounties active at the same time would prevent the “Wortham Survivors” bounty from being completed (8/27)( “Strangers in Need”と”Wortham Survivors”のバウンティが同時に出現した時に後者のバウンティが完了できなくなる問題を修正しました。)
これらの修正に加えて、WDのHelltoothセットを使った際に発生するラグ問題についても改善を試みているようです。
Hotfixes are being pushed out now to fix Area Damage bugs and improve Helltooth lag: http://t.co/pFI2HsSHyN
— John Yang (@JohnYangX) August 28, 2015
BSとDBのコスト比について。
Bloodshard to Death’s Breath ratios:
High number = Good for crafting
Low number = Good for gambling
TL;DR Cube recipe opop for farming weapons, Bloodshards opop for farming armour.
—————
Weapons: 100-300 (Except DH weps which are 30-60)
Amulets: 40
Rings: 20
Shields: 20
Belts: 10
Boots: 10
Bracers: 10
Chest: 10
Gloves: 10
Helm: 10
Pants: 10
Shoulders: 10
Class specific items are ~20-25 (spirit stones, might belts etc)
前の記事に書いたシャードとDeath Breathのコストの比率です。
武器ならDHを除きDB1に対してシャードは100-300必要、アミュならDB1:BS40になります。Mighty WeaponやSpirit Stoneなどのクラス専用アイテムは1:~20-25です。
この数字が高いほどキューブでのアップグレードがおすすめで、低くいほどギャンブルのほうが割がいいよってポストです。武器ならキューブ、アーマーならオバちゃんと使い分けるのがよいみたいですね。
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3imj33/blood_shard_and_deaths_breath_cost_spreadsheet/cuhs9wl