[訂正] OVERWATCH PTR PATCH NOTES – JUNE 28, 2018

未分類

本日アップデートされたPTRのパッチノートです。ソンブラに大幅な変更やいくつかのヒーローの距離減衰変更、そしてハンゾーのストームアローが弱体化されています。

新ヒーローのレッキング・ボールについてはこちらの記事を参照してください。

”https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-june-28-2018/142126/3”

HERO UPDATES

General

Several heroes have received major changes to their damage falloff:
(いくつかのヒーローで距離減衰が変更)

Bastion

  • Configuration: Sentry and Configuration: Recon – Minimum damage at max range increased from 30% to 50%.
    (セントリー/偵察両モードで最大射程における最小ダメージが30%から50%に増加)

McCree

  • Peacekeeper – Minimum damage at max range increased from 30% to 50%
    (プライマリの最大射程における最小ダメージが30%から50%に増加)

Mei

  • Endothermic Blaster – Removed all damage falloff from her secondary fire projectile
    (セカンダリのプロジェクタイル(氷柱)から距離減衰を削除)

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle – Minimum damage at max range increased from 30% to 50%
    (プライマリの最大射程における最小ダメージが30%から50%に増加)

Widowmaker

  • Widow’s Kiss – Now has damage falloff applied on her automatic primary fire (50% at max range)
    (プライマリのアサルトライフルに距離減衰を適用。最大射程でダメージが50%減少)

Hanzo

Storm Arrows

  • Duration reduced from 6 to 5 seconds
  • Cooldown increased from 8 to 10 seconds

Sombra

Stealth

  • Now lasts indefinitely
    (持続時間が無制限に)
  • No longer can contest objectives while invisible
    (クローク中はオブジェクト上でのコンテスト判定が発生しない)
  • Enemy detection radius increased from 2 meters to 4 meters
    Movement speed buff decreased from +75% to +50%
    (敵に感知される範囲が2メートルから4メートルに増加。移動速度ボーナスは75%から50%に減少)

Translocator

  • Now lasts indefinitely
    (持続時間が無制限に)
  • Can now be destroyed (has 5 health)
    (破壊可能に。ヘルスは5HP)

MAP UPDATES

Assault Maps

  • Objective time reduced from 5 minutes to 4 minutes per control point in Quick Play and Arcade modes
    (クイックマッチとアーケードモードにおいてポイントごとの制限時間が5分から4分に短縮)

BUG FIXES

※一部のバグ修正のみ記載。

Heroes

General

  • Fixed a bug that prevented heroes from playing a hit reaction animation when shot
    (攻撃を受けたときのヒットリアクションが発生しないバグを修正)

Junkrat

  • Fixed a bug that prevented Junkrat’s Frag Launcher grenades from dealing the correct amount of damage on direct hits
    (グレネードがターゲットに直接ヒットした際に適正なダメージを与えていなかったバグを修正)
未分類
d3watchをフォローする
d3watch.gg
タイトルとURLをコピーしました