ブリコン後に寄せられた質問に関する開発者のツィートです。これといって特にためになる情報はないです。
Wyatt Cheng on Twitter: “@Venaliter Furnace is powerful but not interesting. I’d rather focus on interesting legendaries rather than perpetuate a rather bland item. / Twitter”
@Venaliter Furnace is powerful but not interesting. I’d rather focus on interesting legendaries rather than perpetuate a rather bland item.
– Furnaceのドロップレートを見直すつもりはない?もしくはそれに匹敵する武器をもっと作るとか?エンシェントのせいでそれが気になる。
Furnaceはパワフルだけどつまらないよね。退屈なアイテムに価値を持たせるより面白いレジェンダリを作ることに集中したい。
John Yang on Twitter: “@WtvGames @candlesan @joshmosq Good catch. That has since been fixed. Screenshots from BlizzCon are old. / Twitter”
@WtvGames @candlesan @joshmosq Good catch. That has since been fixed. Screenshots from BlizzCon are old.
– DHの新セットはクローク(torso)ではなくてチェストアーマーですよね?なんか変だけど。
よく気づいたね。ブリコンの画像は古いから後で修正したよ。
John Yang on Twitter: “@Dark_Knlght @Diablo Trials do their job but you have to do them too often. Crafting keys is probably not the right solution. We are aware. / Twitter”
@Dark_Knlght @Diablo Trials do their job but you have to do them too often. Crafting keys is probably not the right solution. We are aware.
– トライアルをなくすってシナリオは考えられないの?キーを作れるようにするとか?もしダメなら理由は?
トライアルの役割は変わらない。ただ、こなさなきゃいけない数が多すぎたね。キーを作成できたとしてもそれが正しい解決策にはならないだろうと我々は認識している。
John Yang on Twitter: “@Jonnzz @candlesan Additive as currently implemented. / Twitter”
@Jonnzz @candlesan Additive as currently implemented.
– 馬場の新セットを着た時のSkull Graspのダメージボーナスは乗算?それとも加算かな?
今の仕様では加算だね。