ワークショップを使ったパリとHLCの改修案

Using Yurodd’s Workshop Map Editor to make drastic changes to Paris first choke (new highground, cut-throughs, ramp up to first highground). from r/Competitiveoverwatch

ユーザーメイドのマップエディタ的なワークショップを利用したパリの改修案。

最初のチョークポイントは屋根伝いと左右2箇所に抜け道が用意され、中央に陣取る高台に登るランプも設置されている。

Another demo of Yurodd’s Map Editor – Adding attacker high grounds to Horizon Lunar Colony first point. Try it out yourself! Code: CMND5 from r/Competitiveoverwatch

こちらは同じくマッププールからハブられているHLCの改修案。

チョークポイントは左右のキャットウォークから抜けることが可能になっている。

これらの改修案はYurodd氏によるマップエディタの機能を紹介するためのデモでシリアスな提案ではないとのこと。

Yurodd’s Map Editor is now finally public! It lets you add walls, floors, cut-throughs, ramps, bounce pads etc to any existing map. It’s a truly amazing feat of workshop creativity! from r/Competitiveoverwatch

これがそのマップエディタ。直線を使ったフレームワークに限定されるがかなり凝った構造物も作成可能(コード:CMND5)。

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